25.01.2013

Glade dager

Heia Igjen :D

Ok,nå skal jeg komme med en liten hemmelighet....Jeg skal nemmelig prøve på nytt...Igjen :D
Siden sist denne gangen har det ikke skjedd så utrolig mye på sikt,men noe hver dag.
Siden jeg nekter å gå 365 dager tilbake kan jeg oppsummere i korte trekk på dennne måten:

*Maja Sofie er  blitt 6 år :) Hipp hipp

*Maja Sofie har begynnt i 1.klasse og stortrives på skolen,hun regner,skriver,leser og tegner :)

*Monsemann har blitt feit...

*Bella er en hund som trenger mye oppmerksomhet og stell. Hun er blitt mer voksen og ei herlig frøken :) Akkurat nå har hun løpetid,noe som resulterer i mer oppmerksomhet :)

*Huset har blitt litt mer oppgradert,men enda mye gjenstår. Neste prosjekt er 2.egt,der skal alle vegger rives og ny planløsning må til :)

*Vi begge (Tommy og meg selv) har begynnt aktiv trening:))) Dette er den beste hendelsen det siste året,merker stor forskjell på kropp og sjel på begge to :)
Inspirasjon min kom først og fremst fra Karoline som er hardcore på trening og kosthold,dette må jo gå inn på hvert enkelt menneske som leser bloggen hennes ;)

*Jeg har blitt ett år nærmere 30...(Faktisk bare 11 mnd igjen) Ferdig med det...



På bildet til venstre veier jeg like mye som nå (ca 3 mnd siden),men da var det minimalt med muskelmasse...Bildet til høyre er nylig tatt. Jeg ser stor forskjell og føler meg mye bedre :) Stolt :D


 Ha en finfin dag <3>





1 kommentar: