25.01.2012

Ville fugla...

Denne uka har så langt vært temmelig lang...Ikke det at ukene må gå så fort,men innimellom er det som de står stille...
Var i begravelse i går,noe jeg gjerne skulle vært foruten selv om jeg er meget glad for at jeg dro. Det føles så uendelig urettferdig at et menneske i sin beste alder skal gå bort,og uansett hvordan man tenker blir det bare meningsløst...Alle gode tanker går til familien!

Dagen i dag har vært fyllt med kjærlighet,latter,liv og glede :) Maja fikk fri fra barnehagen så vi kunne ha en kosedag. Må bare utnytte det før hun begynner på skolen,så hun skal få være hjemme i morgen og :) Er som sin mor,meget behagelig å være rundt (blunker) *
Jeg blir liksom aldri helt fornøyd med hvordan romdelingen er i dette huset, så jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har ommøblert oppe på soverommene....Nå har Maja fått det eneste rommet (av 4) som hun aldri har hatt...Føles rett nå....bilder kommer ASAP ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar