31.01.2013

Jeg tror på lojalitet. Når en kvinne har nådd en alder hun liker, bør hun holde seg til den...

God morgen :)
Torsdag og fridag,kan det bli bedre? Når sant skal sies så har jeg fri helt til Mandagen,da begynner jeg (faktisk) i ny jobb :) Gleder meg masse masse til å få nye og flere kollegaer,til få bevege meg mer iløpet av arbeidsdagen og til det å få rutine i hverdagen-Gull verdt! :) 07.30-15.30 passer meg perfekt! Weee :D


Når det kommer til trening har jeg vært litt på latsiden denne uka,men skal ta et skippertak i dag og i morgen...Hadde ei god økt på Tirsdagen,er enda støl! Men lørdagen skal vi på firmafest med jobben til Tommy,da er det viktig å se fresh ut :P

Nå skal jeg gå å gjøre meg klar for å dra på litt garnshopping med mammaen min (Som for øvrig er verdens beste mamma)! Men først litt bilder av stua :) (Kommer dere ikke uten)....
See u :D
  
Litt mørkt,men helt der borte på veggen henger den nydelige tallerken/bestikkhylla vi fikk fra Hallvard :) Elsker den!
Usikker på alderen på den,men den ser iallefall eldre ut enn meg selv... Fiin:)
Mæow


Bella gleder seg til ost & kjeks :)











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar