08.10.2011

Før og etter...

Nå begynner stua å ta form,og jeg liker :D I skrivende stund sitter jeg å ser på HandyMannen som vasker flisene på muren etter fuging. Detta blir bra,gitt! Nå som vi er kommet så langt,kan jeg flytte mine møbler nedover,gleeeder!

På bildet under ser du hvordan vi hadde Tv-stua før,det var også
der vi satt når besøkende kom...Noe jeg nå skal endre på...Vil ikke ha tv som midtpungt! Blir så bra :D

Nå har jeg flytta Tv-stua inn til den "innerste" stua,der vi hadde spise-stua før...Har rett og slett bare flytta om på de to stuene ;) Og slik ble det nå i Tv-stua:
Vi ble kjempefornøyd med dette. Litt fler pynteputer nå,så er denne delen komplett ;)

Er også ferdig med å male vitrineskapet,til mannens store fortvilelse...Men nå skal alt bli lyst å fint,så da må de brune møblene få nytt utseende. Men Spisebordet får jeg ikke røre...I og for seg Ok så lenge stolene kan få noen vakre trekk på :D

Nå skal vi suse til staden å kjøpe bursdagsgave til vår lille prinsesse (som ikke er så lita lengre),hun fyller nemmelig 5 år på mandag <3


Bildet er lånt fra karoline^^

1 kommentar:

  1. Det blir helt suverent dette her. Dåkker e kjempeflink:))

    SvarSlett