08.10.2011

Nytt gammelt hus...

Jeg har starta oppussing,og jeg gleder meg til vi blir ferdige :) Har nå grunna det som før var tv-stue,som nå skal bli spise-stue...Men med jobb,barn og liv tar det litt lenger tid enn først planlagt...I skrivende stund har jeg ingen bilder på pc,men det kommer i morgen,så følg med :)

Huset vårt er fra krigen (på prospekt;1947),men de innfødte sier 1945....Uansett,det er påbyggd her og der,så stua er delt i 2 (3) og inngang fra yttergang er via kjøkken....Dette vil vi nok gjøre noe med,men det uansett mye sjel her så jeg gjør det beste ut av det nå.Gleder meg til å legge ut bilder,som helt sikkert blir slike "før/etter"...

Nå har jeg vært på møte,sjekker tilstandene på de sosiale mediene og planlegger oppussingen for morgendagen... Dere får høre mer:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar